Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Άντε να το κάνω πιο συγκεκριμένο

Λοιπον, αν και δε το συνηθιζω ούτε γι αυτούς που αγαπώ ας το κάνω. Χτες άφησα ένα μυνημα εδώ που μάλλον απο την βιασύνη μου και το θυμό μου δεν το εξήγησα αρκετά. Η εξήγηση μου αυτή αφορά μόνο εκείνους που η σχέση όλων αυτών των χρόνων μεταξύ μας, είναι βάλσαμο και για τις δυο πλευρές. Το μυνημα μου αφορούσε όλους εκείνους τους φίλους που είναι εμπλεκόμενοι με την πολιτική και μας παρότρυναν καιρό πριν ν´ ακουστεί αυτό το σκαρωμα μας πάνω στις συγκεκριμένες μέρες για να τους συντροφευσει όπως μου έλεγαν στον αγώνα τους κι αλλά τέτοια όμορφα. Εμείς λοιπον διαλεξαμε να βιαστούμε για να μην τους χαλάσουμε το χατήρι. Είμασταν λοιπον έτοιμοι όπως τους υποσχεθήκαμε μόνο που όπως πάντα έλειπαν αυτοί κι εκεί βρισκόταν ο κόσμος του lowbap που μας στηρίζει έτσι κι αλλοιώς χρόνια τώρα. Έχοντας λοιπον στο νου μας ότι εμείς έτσι κι αλλοιώς έχουμε επαφή συχνά είπαμε ν´ ακυρωσουμε την εμφάνιση στο Gagarin μιας και δεν υπήρχε ανταπόκριση όπως μας είχαν υποσχεθεί. Κι εδώ πρέπει να γίνω πιο σαφής δυστυχώς. Δε μας τίμησαν σε κανένα σημείο μέχρι τώρα οι "φίλοι" μας οι ανήσυχοι αριστεροί, βλέπεις το μυαλό τους ήταν στα μαγαζάκια τους και στη φαρσοκωμωδία της περασμένης Κυριακής. Ούτε κι οι φίλοι του "χώρου" εκτός απ´ τα παιδιά στην Βέροια. Οι φίλοι μας οι δημοσιογράφοι, μούγκα. Ακόμα κι αυτοί που μας χρωστάνε ρε παιδί μου μιας και τους ντυνουμε τα ντοκυμαντέρ τους με μουσικές μας και μάλιστα δωρεάν.Σ´ όλους αυτούς απευθύνομουν στο μυνημα μου. Πιστεύω να μην στεναχώρησα κάποιον άδικα.Η αλήθεια είναι ότι δεν θ´ απαντουσα σήμερα αν δεν μου έστελνε μυνημα ένας φίλος που δε γνωρίζω απο κοντα ο Ιασωνας. Τώρα για όλους εσάς που μου αναφέρετε σε μυνηματα σας ότι βρήκαν αφορμή κάποιες κωλοτρυπες των forum να λένε για πάρτη μου, αυτο απ´ ότι καταλαβαίνετε δε με συγκινεί καθόλου αφού χρόνια τώρα ακόμα και πριν γεννηθούν οι περισσοτεροι απο τα μυξομπασταρδα του hiphop αυτο είναι το μεγαλύτερο παράσημο για μένα και δεν θέλω ν´ αλλάξει. Λοιπον συνεχίζουμε με το κλεμμενο μας τσίρκο εκει που υπάρχει διάθεση να μοιραστούμε κάτι τέτοιο. Σας περιμένουμε να γιορτάσουμε τα 20 χρόνια στην αυλαία η όπου ανταμωσουμε. Με σεβασμό σ´ όσους έχουν όρεξη να κρατάνε απ´ τη ζωη τα όμορφα B.d.foxmoor

6 σχόλια:

  1. ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΑΙ ΧΘΕΣ ..ΕΝΙΩΣΑ ΑΣΧΗΜΑ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΣΟΥ .ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ .ΤΑ ΛΕΜΕ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καποιοι χρονια τωρα σε περιμενουν στην γωνια.. δεν πειραζι ομως.. μπορει να βαρεθηκαμε να εξηγουμε στην καθε κωλοτρυπιδα πως εχουν εχουν τα πραγματα αλλα εδω ειμαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά κρίμα που ακυρώθηκε η συναυλία που ήταν προγραμματισμένη για το Σαββάτο, βέβαια καταλαβαίνουμε. Μάλλον δεν μου πέφτει και λόγος μιας και έχω να φανώ αρκετό καιρό στα μέρη σας, αλλά επιτέλους ένιωσα ότι ναι μπορώ να αντέξω όλα αυτά τα όμορφα που γίνονται εκεί μέσα χωρίς να φύγω για άλλη μια φορά με κατεβασμένο το κεφάλι. Γιατί καλώς ή κακώς οι στίχοι, ο κόσμος και γενικά αυτό που συναντάμε σε αυτά τα μέρη – κάποιους, μας κάνει να αισθανόμαστε πολύ άβολα.

    Όταν έχεις σταματήσει να παλεύεις για απλά πράματα κι όταν δεν μπορείς να συμβιβαστείς με την καθημερινότητα - αυτά που συμβαίνουν γύρο σου και με τον ίδιο σου τον εαυτό, - και απλά περιμένεις να δεις τη θα γίνει, χωρίς να κάνεις τίποτα. Τότε αυτά που είναι δυσκολότερα, δεν περνάνε καν απ’ το μυαλό σου και αν τυχόν περάσουν, σίγουρα σε τρομάζουν. Είμαι και εγώ απ’ αυτούς που μονίμως χάνουν τις δυνάμεις τους ή καλύτερα κάτι τους τις κλέβει. Το άγχος, κάποιος άλλος, μία κατάσταση – για ένα αρκετά μεγάλο διάστημα πάντως είχα σταματήσει να αγωνίζομαι και για το αυτονόητο, να ζήσω.

    Καταφέραμε να υποτιμάμε τους ίδιους μας τους εαυτούς, εκεί μας φτάσανε. Δυσκολευόμαστε να χαρούμε ακόμα και τις μικρές, καθημερινές στιγμές μας. Ειλικρινά μέσα σε αυτό το διάστημα η πιο καλή παρέα ήταν τα τραγούδια σας (και των υπόλοιπων παιδιών φυσικά), όσο μπορούσα (κι όσο μπορώ) να τα καταλάβω. Αρκετές φορές μου δώσατε κουράγιο, με κάνατε να σκεφτώ, με κάνατε χειρότερα απ’ ότι ήμουν μα στο τέλος πάντα κάτι έμενε και κάτι μένει.

    Δε σας το πα κανά δύο φορές που σας συνάντησα το καλοκαίρι από κοντά, μα το κάνω τώρα. Γιατί διαπίστωσα πάνω στη δυσκολία ότι το πρώτο πράγμα που έκανα για άλλη μια φορά, ακόμα κι αν σε κάποιους ακούγετε περίεργο, ήταν να ακούσω ένα τραγούδι σας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://static2.fjcdn.com/thumbnails/comments/another+didnt+read+.gif+_972be63db9e3c24191d4d3b663164905.gif

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ξέρω αν η παράσταση στα Χανιά ακυρώθηκε για "λόγους υγείας" (ελπίζω πως όχι). Ελπίζουμε να σας απολαύσουμε μια άλλη μέρα όμως (έστω και οικογενειακά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ πάντως από την εκπομπή του Άρη Χατζηστεφάνου έμαθα για τη νέα αυτή δουλειά σας. Συγχαρητήρια, φοβερή δουλειά! Καλή συνέχεια! ελπίζω να ανταμώσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή